Kétnyelvű kiadvány készült támogatásunkkal a közigazgatási közönségszolgálat két hazai jó gyakorlatának bemutatása érdekében

Publikálva: 2021. október 7.

A DRS nemzeti koordináció feladatait ellátó Külgazdasági és Külügyminisztérium pénzügyi támogatást nyújtott a „Társadalmi közfelelősség és közigazgatási közönségszolgálat” című kiadvány magyar és angol változatának megjelenéséhez. Az emberi erőforrás és képesség (PA9) prioritási terület céljaihoz kötődő könyv a PA9 területen a nemzeti képviseletet ellátó Innovációs és Technológiai Minisztérium szakértőjével, valamint a Nemzeti Közszolgálati Egyetemmel együttműködésben készült.

Tölgyes Gabriella magyar PA9 SG tag kezdeményezésére és a budapesti székhelyű Közszolgálati Egyetemmel együttműködve készült el 150-150 nyomtatott példányban a „Társadalmi közfelelősség és közigazgatási közönségszolgálat” című kiadvány magyar és angol nyelven. A tartalom szorosan kötődik a PA9 prioritási terület második (A munka világának digitalizálása és innovatív), illetve harmadik fellépéshez (A rászoruló csoportok integrációja a munkaerőpiacba).

A kötetben bemutatásra kerül az OKÉ Szolgálat, amely lakókörzeti szinten tájékoztatást nyújt különböző élethelyzetekre. Az OKÉ Szolgálat digitális csatornájaként jött létre a személyes ügyintézést helyettesítő VIVIEN telepresence kioszk. A fejlesztések jelenleg pilot programként működnek hazánkban.    

 

A kiadvány letölthető magyar és angol nyelven jobb oldalon a kapcsolódó anyagoknál.

Menü

Duna Régió Stratégia

Navigáció